Honcho, 700.000 £ fonlama hedefinin önemli miktarda üzerine çıktı Görseli

Honcho, 700.000 £ fonlama hedefinin önemli miktarda üzerine çıktı

İngiltere merkezli insurtech Honcho, 700.000 £ 'lık ilk finansman hedefini başarıyla gerçekleştirdi. Daha önce bildirildiği gibi, Honcho kendisini sigorta şirketlerinin müşterilere en iyi fiyatı sunmak için rekabetçi bir gerçek zamanlı teklif verme sürecine girdiği, bir ters açık artırma pazarı olarak tanımlamaktadır. 2018 yazında, karşılaştırma siteleri tarafından tahsil edilen ortalama 50 £ komisyonu almak yerine 1 Sterlin'lik bir ücret ödeyecek yaklaşık 20 sigorta markasını hedefledi.


Honcho, aslında insanların ürün ve hizmet satın alma biçiminde devrim yaratacak yeni bir mobil uygulama. Kullanıcılarının zamandan ve paradan tasarruf etmesini sağlıyor. Honcho, bu bağlamda finansal hizmetler için ilk online açık eksiltme pazarını geliştirdi. Açık eksiltme demek sizin, tüketicinin bir teklif alması ve açık artırmanın odağı haline gelmenizdir. Bunun için şirketler ilgilerinizi kazanmak için birbirleriyle yarışacaklar. Uygulama bu yönü ile ezber bozuyor. Honcho ayrıca, şirketin hızla büyüdüğünü ve platforma 14 sigortacının 10.000'den fazla tüketiciyle kaydolduğunu bildirdi.


Fiyat karşılaştırma web sitelerine alternatif olarak, sigorta şirketlerinin gerçek zamanlı olarak, azalan fiyatlarla, birbirlerine karşı teklif verdikleri bir açık artırma alanı oluşturuyor. Bu da artan rekabet ve fiyat şeffaflığını sağlamaya yardımcı oluyor. Her sigorta şirketi pahalı bir PCW komisyonu yerine bir açık artırmaya girmek için sadece 1 £ ödeyecek. Ayrıca sigorta şirketleri ilk kez birbirlerinin fiyatlandırmasını görebileceği için risk ve ticari faktörlere dayalı fiyatlandırma kararları verebilirler.