Laurel Powers-Freeling, İngiltere'nin Ripe Thinking'ine Yeni Başkan Olarak Katıldı Görseli

Laurel Powers-Freeling, İngiltere'nin Ripe Thinking'ine Yeni Başkan Olarak Katıldı

Laurel Powers-Freeling, şirket genişleme yolculuğuna çıkarken dijital MGA'nın yeni Başkanı olarak UK insurtech Ripe Thinking'e katıldı. Birleşik Krallık dijital MGA, Ripe Thinking , yeni Başkanı Laurel Powers-Freeling'in atandığını duyurdu. Haber, İngiltere merkezli insurtech'in operasyonlarını daha da ölçeklendirmesi ve tescilli teknolojiye oyunun kurallarını değiştiren yatırımlar yapmaya devam etmesiyle geliyor. Yeni başkanın atanması, Ripe Thinking'in eski başkanı olarak gelir, Colin Whitehead emekliliğine başlamak için görevinden ayrılır.

 Raporlara göre, Ripe Thinking gelecekteki büyüme yolunda ilerliyor ve bir sonraki aşamasına hazırlanmanın yanı sıra yeni pazarlara açılmak istiyor. Fintech alanında sağlam bir geçmişe sahip olan Powers-Freeling, CEO olarak M&S Money'nin gelişimine öncülük etti ve Prudential, ACE/Chubb, Lloyds Bank Group dahil olmak üzere büyük kuruluşlar için bir dizi üst düzey yönetici, yönetim kurulu veya icracı olmayan pozisyonlarda bulundu. , Bank of England'ın yanı sıra İngiltere'nin ilk yalnızca dijital bankası Atom Bank, Uber UK (Ekim 2017'den beri başkanlık) ve kişisel finans platformu Moneybox (Ekim 2021'den beri başkanlık) dahil olmak üzere önemli fintech platformları.

 Ripe Thinking İçin Yeni Yatırım Ve Büyüme

1997 yılında başlatılan Ripe Thinking, eğlence ve iş sigortası sektörlerinde köklü bir üne sahiptir. Insurtech, 2021'in sonunda küresel yatırım yönetimi firması Aquiline Capital Partners'tan da büyük yatırım çekti. Şirket liderleri, Aquiline yatırımının Ripe'ın Juice olarak bilinen yenilikçi bulut tabanlı sigortalama ve sigorta dağıtım platformunun hızlandırılması için bir sıçrama tahtası olduğunu söylüyor. Juice, müşteriler için dinamik ve hiper hedefli dijital yolculuklar yaratmak için yeni yetenekler sağlayan yenilikçi, tescilli teknolojiyi de kullanıyor. Çözüm, pazarı dijital olarak geride bırakmak için akıllı bir platform kullanarak ürünlerin belirli segmentlere ultra hızlı lansmanını kolaylaştırıyor. Ripe'ın teknolojisi, yalnızca üç dakika 19 saniyelik bir poliçe satın almak için ortalama süre ile büyümesinde ayrılmaz bir rol oynar. Veriler, Ripe müşterilerinin tahmini %90'ının poliçelerini şu anda tamamen çevrimiçi satın aldığını gösteriyor.

 Başkan olarak yeni rolünden bahseden Powers-Freeling, “Ripe ekibinin inovasyon için bir yeteneği, pazarı dijital olarak geride bırakma yeteneği ve sigortanın geleceğini değiştirmek için gereken teknoloji altyapısı var. Ripe, sigorta müşterilerine hiper hedefli, verimli ve çekici bir şekilde ulaşabilecek bir platform geliştirdi. Benim için iş hakkında gerçekten zorlayıcı olan şey, şu anda ayak izinde biraz mütevazı olsa da, sektörü dönüştürmek için gereken formüle ve desteğe sahip olması, ölçeklendirmeye ve kazanmaya hazır bir fintech olmasıdır.”Ripe Thinking'in CEO'su Paul Williams ACII, “Yeni pazarları keşfetme fırsatı ve bir hane adı olma hırsı ile heyecan verici bir aşamaya doğru hızlanıyoruz. Yeni koltuğumuzu Ripe için çok önemli bir zamanda karşılıyoruz. Laurel, rakipsiz teknoloji ve finans sektörü uzmanlığına ve sektörlerini dijital olarak dönüştüren lider şirketlerin geçmiş performansına sahiptir. Aquiline ve Laurel'in potansiyelimize olan güçlü inancı ve işi büyütmek için şu anda yapılan önemli yatırımların yanı sıra, sigortanın nasıl yapıldığını yeniden tanımlama yolundayız.”