Mısır’da Sigorta Pazarı
Mısır'daki taşıt, mal, sağlık ve diğer sigortaların güçlü talebe sahip olması ülkedeki sigorta şirketlerinin gelirlerini artırıyor. Artan yaşam beklentisi, devletin sigorta ürünlerine vergi teşviki sunması, sigorta ile ilgili tasarruf imkanları, sigorta sektörlerindeki müşterileri daha da cesaretlendirmekte.
Sigorta şirketleri sadece birbirleriyle rekabet etmekle kalmayıp aynı zamanda risk tutma grupları ve hükümet ile rekabet ettikleri için Mısır'ın sigorta endüstrisi sert bir rekabetle karşı karşıya. Hizmetlerin kalitesi ve sundukları fiyat da dahil olmak üzere iki faktöre dayalı bir rekabet var. Fakat ekonomik büyüme, artan hükümet harcamaları, teknolojik yenilikler ve sigorta ürünleri hakkında artan tüketici bilinci Mısır'daki önemli pazar faktörlerinden. Hükümetin sigorta sektörüne yönelik çalışmaları, Mısır'daki sigorta programlarının yaygınlaşmasını giderek artırıyor.
Insurtech projeleri ve artan dijital dağıtım kanalı sayısı, sigortacıları kolayca sigorta poliçeleri edinmeleri yönünde desteklemekte. Insurtech, mesajlaşma platformları ve çevrimiçi satış kanalları, ülkedeki sigortacılık ortamına katkıda bulunuyor. Mısır'daki sigorta şirketleri, farklı dağıtım kanalları aracılığıyla, farklı iş grupları, bireyler ve diğer kuruluşlar için tasarlanmış çok çeşitli ürünler sunmaktadır. Bu, son kullanıcının ortaya çıkan taleplerini karşılamak ve net satışları artırmak için sigorta şirketlerine çeşitli yollar sağlayacaktır.
Ülkedeki yerel pazar oyuncuları, farklı sektörlere göre özelleştirilmiş daha fazla plan sunarak ve daha yenilikçi dijital özellikler geliştirerek pazarlamaya odaklanıyorlar. Mısır nüfusu ve ekonomik görünüm de Sigorta piyasalarının geleceğini şekillendiren makroekonomik faktörlerin öngürülmesinde önemli bir parametere olarak yer alıyor.
Bu konuda hazırlanan detaylı rapora ulaşmak için aşağıdaki bağlantı adresini ziyaret edebilirsiniz: https://www.orbisresearch.com/contacts/request-sample/3881738