Surround Insurance abonelik usulü ile Millennials Sigortasını sunmak istiyor Görseli

Surround Insurance abonelik usulü ile Millennials Sigortasını sunmak istiyor

Kate Terry, Liberty Mutual Insurance'ta kıdemli başkan yardımcısı olarak görevinden ayrılırken, endüstrinin “dünyanın değişme hızını kaçırdığını” düşündüğü söyledi.


Terry'nin hedefi Liberty Mutual'dan ayrıldıktan sonra modern ekonomi için bir sigorta ürünü inşa etmek. Şirketten ayrılan başka bir Liberty Mutual yöneticisi olan Jay Grayson bir insurtech şirketi kurmak isteyip istemediğini sorduğunda, aklında bazı fikirler olduğunu belirtti.


Terry bu konuda “Endüstrinin modern tüketicilere hizmet etmediğini gördük ve bunu değiştirmek istedik.” şeklinde yorum yaptı.


İkili'nin sunduğu çözüm, Surround Insurance. İş modeli aylık abonelikten oluşan bir startup. Serbest çalışan profesyoneller için kiracı sigortası, otomobil sigortası ve sorumluluk sigortasını kapsayan hasar paketi olan ürün, 22 ve 26 yaş arasındaki genç profesyoneller için yeni bir kariyer eşiği üzerine inşa edilmiştir. Sigorta paketinin ücreti ise aylık 60 $. 


Şimdi Harvard'ın yeni Lansmanı Lab X’in bir üyesi olan Surround Insurance'ın nihai hedefi, tam olarak bir ürün sunarak sigorta satın alma sürecini basitleştirmek. Terry’nin endüstri tecrübesi göz önüne alındığında, kuruluşundan itibaren doğrudan rakiplerinin olmadığından bahsedebiliriz.


Terry, “Başlangıçta araç sigortası, bisikletçi veya yaya sigortası kiracı sigortası ve serbest sorumluluk dahil olmak üzere sadece bir ürün sunmuyoruz.” dedi. 


Terry ve Grayson'un uzun vadeli hedefi tamamen kişisel sigorta yaptırmak. Şimdilik iki yaşındaki start-up, potansiyel müşterilerine hayatlarını nasıl yaşadıklarını ve abonelikleri buna göre uyarladıklarını soruyor. Terry, “Insurtech'in çoğuna teknoloji uzmanları liderlik ediyor,” dedi. “Farklı bir yaklaşım benimsiyoruz ve bağımsız brokerlar aracılığıyla satış yapıyoruz.”diye devam etti.


Bağımsız brokerlar, tüm kişisel mülklerin ve zayiat primlerinin yüzde 35,5'ini yazan tüketiciler için en büyük ve en çok tercih edilen kanaldır. Terry, Surround Insurance'ın kitlesinin önemli bir bölümünün bağımsız brokerlara güvenme eğiliminde olduğunu söyledi.


Şirket, emekli sigorta yöneticileri ve Sure Ventures, Plub and Play gibi West Coast insurtech yatırımcılarından ve kurumsal yatırımcılardan yetiştirilen 1.5 milyon dolarlık bir çekirdek yatırım turu ile destekleniyor. Surround Insurance, ürününü Nisan ayında Massachusetts'te piyasaya sürmeyi planlıyor.