Yulife En Son C Serisi Finansman Hamlesinde 120 Milyon ABD Doları Artırdı Görseli

Yulife En Son C Serisi Finansman Hamlesinde 120 Milyon ABD Doları Artırdı

İngiltere merkezli dijital sigorta sağlayıcısı YuLife, en son yatırım sermayesi hamlesinde 120 milyon ABD Doları topladı. C Serisi finansman turu, yeni bir yatırımcı olan Dai-ichi Life tarafından yönetildi ve tur, YuLife'ın mevcut destekçileri tarafından da desteklendi. En son kaynaştırma turu, altı yıl önce lansmanından bu yana YuLife'ın destekçilerden toplam yatırımını 206 milyon ABD Dolarına çıkarıyor. Yatırımcılar arasında Creandum, LocalGlobe, Target Global, Latitude, Anthemis, OurCrowd, Notion, MMC ve Eurazeo bulunmaktadır. Sermaye, insurtech'in yeni küresel pazarlara erişimini genişletmek ve ürün yelpazesini ölçeklendirmek, yaşamları iyileştiren ve refahı ödüllendiren finansal ürünler sunmak için kullanılacak. Bu, şirketin finansal hizmetleri iyilik için bir güce dönüştürme tutkusunu daha da ileriye taşıyor.

 

YuLife, oyunlaştırma yoluyla hayat sigortası alanını bozuyor

2016 yılında piyasaya sürülen YuLife, yalnızca pandeminin bir sonucu olarak genişleyen bir koruma boşluğunu ele alarak mevcut alanı dönüştürmeye çalışan bir dijital hayat sigortasıdır. Insurtech'in felsefesi, 6 trilyon dolarlık sigorta endüstrisinin düşük güven, düşük algılanan değer ve düşük katılım nedeniyle geleceğe uygun olmadığına inanıyor. Covid-19 tarafından şiddetlenen küresel refah krizi, sorunu daha da kötüleştirdi. YuLife'ın amiral gemisi ürünü bir grup hayat sigortasıdır ve piyasaya sürülmesinden bu yana pazarda hızlı bir çekiş elde etmiştir. Raporlara göre YuLife, genç müşterilerin ilgisini çekmek ve hayat sigortası kültürünü dönüştürmek için oyunlaştırmayı kullanıyor. YuLife poliçe sahipleri, kendilerine, arkadaşlarına veya ailelerine hediyeler almak veya ağaç dikerek ve hayır kurumlarına bağışta bulunarak dünyayı iyileştirmek için kullanabilecekleri YuCoin kazanmak için günlük sağlık aktivitelerini tamamlarlar.

 

YuLife müşterilerinin üçte birinden fazlası, ortalama bir sigortacı için yılda bir kez olana kıyasla, her gün şirketle iletişim kuruyor ve %87'si sigorta şirketi olarak YuLife'a sahip olmanın bir sonucu olarak sağlıklarında bir iyileşme bildiriyor.

 

İyilik için bir güç olarak hayat sigortası

Şirketin en son genişleme planları hakkında konuşan YuLife CEO'su ve Kurucusu Sammy Rubin, “Sigortanın muazzam bir sosyal fayda sağlama potansiyeli var. Alışılmadık bir şekilde finansal hizmetler için ürünümüz, sigortacı, şirket ve birey arasında derin bir çıkar uyumu yaratır. Refahın bütünsel olması gerektiğine inanıyoruz ve dünya çapında milyonlarca insanın hayatını değiştirebilecek küresel bir finansal hizmetler markası oluşturmaya kararlıyız. YuLife'ı seçen şirketler, çalışanlarını derinden önemsediklerini beyan ediyor", diye devam etti. “Şirketlerin işyerinde bir bakım kültürü oluşturmak için ötesine geçmeleri her zamankinden daha önemli, çünkü geleneksel fayda paketleri sadece işi yapmıyor. Önerimiz, Covid-19 salgını ve 'Büyük İstifa' ile daha da şiddetlenmesi gereken hayati bir iş ihtiyacına hitap ediyor.”

 

Dai-ichi Life Holdings, Inc'in Genel Müdürü Toshiaki Sumino, "YuLife'ın bugüne kadar elde ettiği başarıları geliştirmek için muazzam bir potansiyeli var ve YuLife'a yatırım yapmaktan ve YuLife'ı sonraki adımlarına doğru ilerletmek ve küresel faaliyetlerini ölçeklendirmekten heyecan duyuyoruz. operasyonlar. YuLife, finansal ürünleri kullananların hayatlarında gerçek bir fark yaratmak için teknolojideki en son trendlerden yararlanma konusundaki ahlakımızı paylaşıyor.”