Dijital Olarak Yerel Yerleşik Sigorta Çözümleri Görseli

Dijital Olarak Yerel Yerleşik Sigorta Çözümleri

Müşteri yolculuğunu iyileştiren birçok gerçek dünya gömülü sigorta 2.0 örneği vardır. ABD girişimi Extend, hem satıcılar hem de müşterileri için daha iyi bir ürün koruma deneyimi için dijital olarak yerel bir çözüm geliştirdi. Bu platformun birçok heyecan verici yönlerinden biri, müşterilere mallarıyla ilgili bir sorun olması durumunda sigortacıyla iletişim kurma, bir talepte bulunma ve sorunu çözme konusunda kolay bir yol sağlayan müşteri portalıdır. Bu portallar sayesinde, tüccarların kasada bir sigorta seçeneği eklemenin, işler ters gittiğinde müşteri hizmetleri sorgularında ve şikayetlerinde bir artış riski taşıdığından endişelenmesine artık gerek yok.

 

Hasar süreci için parametrik tetikleyicileri kullanan kuruluşlar, bugün zaten yerleşik sigorta 2.0 sağlıyor. Bu yaklaşım, önemli ölçüde daha hızlı ödemelere ve bir kayıp durumunda tazminat ödemelerinin seviyesinde çok daha fazla netliğe yol açar. Uçuş gecikme sigortası ile başlayan bir dizi farklı sigorta hattına parametrik olarak güçlendirilmiş bir dizi ürün getirme ile Blink Parametric bunun sadece bir örneğidir.

 

Anansi'de, işletmelerin e-ticaret değer zincirine entegre etmesi kolay, yerleşik bir dijital sigorta platformu geliştirdik; üçüncü taraf lojistik ortakları, e-ticaret platformları, sipariş karşılama firmaları ve çevrimiçi pazar yerlerinin tümü, tüccarlarına bir API aracılığıyla Anansi platformuna doğrudan erişim sunabilir. Öğelerin parametrik olarak ne zaman geciktiğini veya kaybolduğunu hesaplamak için e-ticaret ortağından ve taşıyıcı takibinden gelen verileri kullanır ve müşteriden gelen fotoğrafik "kanıt" temelinde hasar talepleri yarı otomatik hale getirilir. Bu şekilde, e-ticaret tüccarları hem nakliye sırasındaki malları kolayca satın alabilir hem de müşterileri için ödeme sonrası deneyimi optimize edebilir.

 

2030 yılına kadar Brüt Yazılı Prim olarak 722 milyar $ olacağı tahmin edilen gömülü P&C sigortasının pazar büyüklüğü ile birlikte, gömülü sigorta için pazar fırsatı çok büyük, birçoğu 'gömülü' bazı sigorta branşları için dağıtım için baskın yöntem olacağına inanıyor. Bununla birlikte, müşteri çekme ve elde tutmanın yalnızca sorunsuz bir satın alma yolculuğuna değil, aynı zamanda tüm ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan bir ödeme sonrası deneyime de bağlı olduğunu bilmek önemlidir.